Celkový počet zobrazení stránky

sobota 2. septembra 2017

With my sister & Banánovica


Ahojte !

Tak, predstavujem Vám moju malú sestru. Je medzi nami 3 ročný rozdiel, narodila sa ako špinavá blondína a nikto by nepovedal, že sme sestry :D

Brat je tiež špinavý blond a keď som bola malá, nejaký ten rok som mu verila, že som adoptovaná. Čierna ovca rodiny. Verila som mu viacero vecí. Že červené mravce chutia jahodovo, preto by som mala zjesť radšej čokoládové, že jesť papier je úplne normálna vec, že dávať baterku na jazyk je najlepšia zábavka počas dňa...hej, šupa.. ti poviem..

Ale som tu, žijem a ako mňa brat lanáril na hlúposti, sem - tam som si aj ja vystrelila zo sestry, ako napríklad že známky v škole sa dávajú za to, ako sa dokážeš nesmiať, keď ťa v škole šteklia po nohe. Chytíš jej nohu a ideš, hlavne, nech sa nesmeje, chudák ona, ale bavilo ma to.

Teraz je to už pracujúca žena, ktorá ráno skoro vstáva do roboty a domov prichádza neskoro večer.
A zjavne má rada banánovicu, keď ani pri fotení spoločnej fotky nevie od nej odtrhnúť oči.. celé zle..celé zle...

Toľko na dnes, Vy ste snáď nikoho tak netýrali :D

Vaša A. ♥

-------------------------------------------

Hi everyone !

So, she is my sister - 3 years younger than me, she was blond
 and nobody believe that we are sisters :D

Our brother was blond too and when I was a child, I believe him a few years that i am adopted.
Black ship of family. I believed him more things. That red ants don´t taste so good so I should eat rather chocolates ants, that eat papers is absolutely normal, that put alcalic battery on language is the good thing to do If you are boring....yes, the best.. 😒

But I am here, still alive and how broher made fun from me, I did sometimes the same to my sister, like I told her that in School she will have marks from to be not smiling when somebody will sniff on your food. I was a teacher 😏

She is now working woman, she wakes up every day so early, she comes back at home late at night and she likes alcohol I think, if she can´t look normal to objectiv :D

Talk later,

Your A. ♥



Žiadne komentáre: