Celkový počet zobrazení stránky

utorok 19. septembra 2017

Barcelona at night


Ahojte !

Barcelona. Môj milý. Je to tak trochu zložité, keďže ja som na severe Španielska a on na juhu, Barcelona ako miesto stretnutia nám prišiel ako dobrý nápad. Síce som ho tam čakala 8 hodín, nudiť som sa nenudila, roboty je stále, všakže? :D
Keď sme sa ale stretli po mesiaci a pol bez seba, no čo Vám poviem, slzám som sa ako žena neubránila :D Bola by som to aj precítila viac, ale keďže sme sa stretli priamo pri Sagrade Familii, ľudia pýtajúci o fotky ma nedovolili sa rozcítiť viac :D

Prišli sme na izbu, oddýchli po ceste (ja som to mala do Barcelony 9 hod busom, on 5 ), 
večer sme vyrazili len tak do mesta, neďaleko miesta, kde sme boli ubytovaný.

Taká som bola v ten deň šťastná ! 

Vaša A. ♥

---------------------------------

Hi everyone !

Barcelona. My love. It´s a little bit difficult, because I am on the north of Spain, he on the south, so we met in Barcelona. I waited him there 8 hours, but I was not boring, work is everywhere, right? :D
We met after one and half month without seeing, so I couldn´t not cry, ah girls :D
I wanted maybe cry more, but because we met front of Sagrada Familia, people asking of taking photo made me more seriously :D

We arrived at the room a little bit tired ( I went 9 hours by bus, he 5hours), later we went check the place near the place where we lived.

I was so happy in that day!

Talk later.

Your A. ♥








Žiadne komentáre: