Celkový počet zobrazení stránky

piatok 1. septembra 2017

DIY cups


 Ahojte !

Kamoška ma zavolala k nej domov, aby sme sa ako baby pri Mojite vyrozprávali, ja ako bolo v Španielsku, ona ako bolo tu, doma na Slovensku.

Nevravím, že sme nepokecali, no viac ako rozprávať sme pracovali ! :D Pôvodne to chcela kresliť ona, ale keďže sa jej triasli ruky a nejak si neverila, prebrala som úlohu ja :) Dala mi za úlohu kresliť farbami na porcelán hrnček pre jej kamarátku a musím povedať, že konečný výsledok sa mi aj celkom páčil :) 

Ak chcete niečo také vyrobiť aj vy, jediné, čo potrebujete,je : farba na porcelán, čistý hrnček a trpezlivosť. Na konci to zahriať pri 180°C na 20 min v peci a hotovo :)

Určite taký darček poteší :)

Vaša A. ♥

--------------------------------

Hi everyone !

I met with my friend to drink Mojito and to speak how was my time in Spain, her time here, in Slovakia.

I can´t say that we didn´t speak, but we worked too! :D   Original plan was that she will draw it, but her hands were shaking and she didn´t believe herself so much, so.. It was my work :D
I made cup with colors for porcelain like a gift for her friend and I think I like How it looks :)

If you want make something similar, everything what you need is: color for porcelain, clean cup and patience. On the end you have to put it to the oven for 180°C, 20 min. That´s all :)

You will make everybody so happy with this cup :)

Your A. ♥




Žiadne komentáre: