Celkový počet zobrazení stránky

sobota 25. februára 2017

Insta lately


Ahojte !

Za poslednú dobu sa toho udialo až- až ! Odkedy skončilo skúškové, mala som dosť času na veci a hlavne ľudí, ktorým som sa chcela venovať :)
Trip do Jasnej, o ktorom som písala tu, trip na chatu s kamoškami, o ktorom som písala tu, výlet s erazmákmi do Čičman, o ktorom som písala tu a super chvíle s erazmákmi trávené na ich intráku, o ktorých som tiež v onom poste písala. 
Včera sme dokonca mali naplánovaný trip do Jánošíkovských dier v Terchovej, ktorý sa nanešťastie zrušil. To tak, keď na SK príde španiel. A je tu aj počas zimy. Chladu. Až mi bolo čudné, že od novembra nič. Nič? Ja som už aj zápal pľúc stihla mať a tí španieli akoby z kameňa boli. No ale nikdy nevrav nikdy. Lebo ťa napadne angína. Čítaj endžína.

Nezúfala som však dlho. Môj mozog si spomenul na to, že na budúci týždeň už máme rezervovaný hotel v Budapešti. Pekný hotel. V peknom meste. Čas tešiť sa už teraz :)

To, čo Vám chcem teraz ukázať, sú fotky z posledných mesiacoch, ktoré sú, ako zvyčajne, zoradené podľa farby. Tento spôsob postovania fotiek na ig sa mi zapáčil už dávno a sama som zvedavá, do kedy mi to vydrží :) Predsa len, nie je to najjednoduchšie a častokrát treba myslieť dopredu, ale o to viac ma to baví ! :)

Držte sa ! 

Vaša šťastná A.





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone !

Since my exam period finished, I have a lot of time to spend time with people which I really like,

I was on trip in Jasná- you can read it here, I was sledding with my really closed friend - here, I was on trip with erasmus students in Čičmany - here and then we had a really good time in their dormitory.
We had plan to go to Jánošíkovské diery in Terchova, but it was, unfortunately, canceled. Answer for everything is one spanish boy :D Do you remember how cold it was in November? ALl spanish students were fit, only me not. I had pneumony, perfecto, right? But now, when march is coming, my spanish boy started to feel bad.  Now. Almost in March. Sick. 

But nevermind, we will go to Budapešt next week together, so.. I can´t wait :) I will take a lot of photos, so don´t forgot to read my blog :) 


I want to show you some photos of the last few months, which are, as usual, sorted by color. I like this way of posting photos on ig. I started to do it from a long time ago and I don´t know  when I will finish do it, but, however, I enjoy it! :) 

Have a nice day ! :)

Your happy A.



black & white






pink & red






blue & orange







pink & blue


Žiadne komentáre: