Celkový počet zobrazení stránky

utorok 31. januára 2017

Fluffy coat


Ahojte! 

Dnes len tak v rýchlosti, keďže sa ponáhľam na Girl Day, ktorý začína už od rána, haha! :D 

Ešte predtým, než mi začne škola, chcem čo najviac času tráviť s ľuďmi, s ktorými som počas roka vzdialená cez celú republiku. Na východe bude ešte týždeň, preto som si naplánovala tento deň stráviť so super kamoškou, zajtra idem na chatu  s najlepšími kamoškami z bývalej Univerzity a akurát včera mi mamka vnukla nápad sa stretnúť aj s kamoškami zo strednej, tak snáď sa mi to podarí, keďže viete ako to, čím staršie, tým ťažšie :D

Btw, už dlho so tu nepridala žiaden outfit post, tak som vzala z maminej skrine tento kabát, street style tee a mohlo sa začať fotiť :) 

Užívajte deň a nezabúdajte na kamošov ;) 
Kiss and hugs! 

Vaša black A.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone !

I haven´t got time now, I am going to Girl Day, so I am writing this post quickly :)

Before I will go to school again, I want to be  with my friends more, that´s the reason why I am going to Girl Day with one my really close friend right now and tommorow on party house with my ex classmates from my ex University. My mom told me yesterday that I should to meet with my friends from High school so I think I will :) 

Btw, I didn´t post any outfit photoshoot for long time, so I took this coat from warbrobe of my mom, street style tee and that´s  all :) Enjoy :) 
KIss and hugs!  

Your black A. :)



 Coat: from my mom, T-shirt: House, Jeans: Tally Weijl

Žiadne komentáre: