Celkový počet zobrazení stránky

sobota 26. novembra 2016

Suede wrap choker



Ahojte !

Tak až už ho tu opäť máme ! :) Každým milovaný víkend ! 
Tento týždeň ubehol ako voda. Hovorím to takmer stále, ale tentokrát to bolo akosi nad moje sily. Niežeby som nezvládla všetko, čo som chcela, naopak, práveže som postíhala toho až moc, ale malo to na mňa  a na moje zdravie dopad. 10hodinový spánok sa mi málil, ochorela som a meliem z posledného. Avšak stihla som sa venovať škole, prekvapivo výborne napísať zápočte ( učenie sa začalo o 22:00 a skončilo nadránom), vykonávať všetky voľnočasové aktivity, robiť vedecký výskum na diplomovku, oslaviť narodeniny spolubývajúcej, oddychovať v čajovni, navštíviť kamarátky, ísť na konferenciu do Bratislavy, hrať sa v skautskej miestnosti ako malé deti, ísť na ples, chodiť do posilky, venovať sa erazmákom, zúčastňovať sa ich akcií a precestovať celé Slovensko. A  písať blog. Všetko chcem stihnúť a idem nie na 100%, ale na 120%.
Potom príde víkend a nevládzem ani vstať z postele. Všetci sa ma pýtajú ako to všetko stíham. Stíhať stíham. Tak takto nejak.

Bežím ja do kina.
Kiss ! :)

Vaša hyperaktívna A.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello everyone !

Weekend is here, again! :) 
This week has passed like water. I say this a lot of time, but today I am really dead. I´ve done everything what I wanted, but it wasn´t good for my healthy. I slept 10 hours and is still not enought for me. I am sick and I feel like a zombie.. However, I´ve done some important things to my University, I wrote my exam very well  (learning started at 22:00 and ended at dawn), perform all leisure activities, I made a scientific research for my diploma thesis , i was on birthday celebration of my roomate, I relaxed in the tea room, visited my friends, I was on a conference in Bratislava, I played some games like a small girl, I danced on a school ball, I had training in a school gym,I spent a lot of time with erasmus students, I was on their events and ...I traveled  all Slovakia. And wrote a blog. All I want to do, I do not on 100%, but 120%.
The weekend comes and I am tired to even get out of bed. Everyone is asking me how it all catching up.Som this is my way...

And now...I must go to the cinema

Kisses and hug ! :)

Your hyperactive A.















Foto: Daniel Vydra

 Rifle, koženka: Tally Weijl, Košeľa: ukradnutá z rodinného šatníka a privlastená, Tričko: H&M, Tenisky: neznámy obchod z Madridu, choker: Ebay, okuliare: Asos, Ponožky: Calzedonia


Žiadne komentáre: