Celkový počet zobrazení stránky

piatok 18. novembra 2016

Košice, Slovakia



Ahojte !

Tí, ktorí ma sledujete už dlhšie, ste si mohli všimnúť, že mám rada jednoduchosť. Biele oversized tričko, oversized riflová bunda, čierne tenisky a je to. Vzory u mňa nevyhrávajú a krikľavé farby cezo mňa neprejdú. Z ozdôb tak akurát tattoo choker, čierne náušnice a gumička na ruke (choroba "z povolania", keď máte radi rozpustené vlasy, ale v škole pri práci s pipetou či biretou, skúmavkami či Petriho miskami, baktériami  či mikroskopom skrátka zopnuté vlasy musíte mať! :D). Gumičku z ruky ani dole nedávam, nechávam si ju tam akosi pre každý prípad.
Rúž na pery dokáže zrobiť divy a celému lúku dodá iný rozmer. U tmavovlások sa mi páčia aj tmavšie rúže a akurát predvčerom mi kamarátka zo Srbska pořídila jeden taký, ževraj aj keby som si ho chcela zmyť, tak nezmyjem :D. V deň, kedy mi ho darovala, som ho aj mala možnosť vyskúšať na školskom plese a poviem Vám, taký rúž som ešte nemala. Aj keď Pupu uznávam celou svojou bytosťou, tentokrát je u mňa winner rúž zo Srbije. Na ďalšie fotenie ho určite vezmem, tak potom si ho môžete všimnúť, ja Vás naňho ešte upozorním.

Čo sa týka fotenia, minule som Vám spomínala, že by som chcela nafotiť s fotografmi Alžebetku v Košiciach aj zďialky, aby ju bolo vidno v plnej kráse, tak jedna taká fotka vyšla :)

Zatiaľ toľko, užívajte víkend ! :)

Vaša oversized A.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

When u follow me for the long time, u should know that I like simplicity. White oversized shirt, oversized denim jacket, black sneakers and that's it. I don´t like a lot of styles in one look, and gaudy colors do not pass through me. If we are talking about decorations I wear just tattoo choker, black earrings and a rubber band on my arm (that´s if you like loose hair, but when u r working at University with a pipette or burette, test tubes or petri dish, bacteria or microscopic, u just must have to use elastic bands for hair! :D). 

Lipstick can add another dimension in your look. If a girl is brunette, I like the darker lipstick on her. My friend from Srbije gave me a dark lipstick before two days and I tried it teh same day on a School Ball. I love products from Pupa, especially lipsticks, but now is for me the winner lipstick from Srbije. I will show u this lipstick one day :)

I wrote the last time on my blog that  I would like to take photos with my photographers near Catedral of St. Elizabeth in Košice,  cause i have a lot of photos in Košice, but the most beautiful building in Košice I´ve never show you, so now u can see :)

Kisses and hug ! :)

Your oversized A.

Foto : Emma Brilla

 Tenisky: obchod z Madridu, Tee: H&M, Riflovka: 2nd hand 

Žiadne komentáre: