Celkový počet zobrazení stránky

utorok 8. novembra 2016

Burgundy dress vol. II


Ahojte !

Keďže väčšina z nás vysokoškolákov má v škole už siedmy týždeň (niektorí ôsmy či deviaty), znamená to pre nás znova sa učiť ( po polroku neučenia, haha ), písať seminárky, prezentovať seminárky, úspešne zvládať zápočty a k tomu robiť všetky ostatné veci, ktoré nás bavia. Či už je to blog alebo ranné vstávanie do posilky - niekedy tak hnusne ťažké :D Teda vždy. Ale potom ten pocit, že aspoň, aspoň, aspoň niečo pre seba robím, to je fajn pocit :D To mám rada. Teda máme to radi.

A tak píšem článok, úspešne sa vyhýbam písaniu semestrálky, ktorá ma doháňa už nejeden týždeň, no som si vedomá všetkých svojich chýb a tak si sľubujem, že zajtra to už fakt napíšem. Keďže mám zajtra v škole voľno, výhovorku pre seba asi nenájdem. Ale dnes radšej ten blog :)

Blogovanie ma začalo naozaj baviť, mohli ste si všimnúť aj písanie článkov v angličtine. Je to hlavne kvôli tomu, že zahraničných čitateľov mám viac ako slovenských. Takže sa to budem snažiť takto udržať :) 

Majte pekný zvyšok dňa ! :)

Vaša blogovacia A. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey everyone !

A lot of students have in school seventh week ( somebody eighth or ninth), it means for us learn again (after 6 months not study, haha), write some projects and exams and do things we love -  f.e write some posts on blog or go to the gym.

So I am writing this post, not my projects to school but I like it. I haven t got school tommorow so I will have all day to write important projects.

Kisses and hug ! :)

Your blogger A. :) 




 Tenisky, okuliare: Vans - Footshop, Šaty: H&M, Koženka: Tally Weijl, Kabelka: F&F

Žiadne komentáre: