Celkový počet zobrazení stránky

utorok 6. februára 2018

Almeria´s Christmas


Ahojte !

Erazmus v Nitre mal zmysel ! Kto si myslel, že ľudia, ktorí sa spoznajú na Erazme sa už potom viac nestretnú, to nie je pravda ! Nitrianski Španieli sa spolu stretli pol rok po Erazme na Svätojánsku noc v Alicante a po roku a pol v Almerii. 

Španieli a ja :D 

A na Erazme som našla svoju lásku, takže všetko malo svoj zmysel a som vďačná za každého erazmáčika :)

Takže 1.1 2018 sme sa stretli v Almerii, kde u mňa nebýva zvykom, aby som prvý januárový deň nosila tričko s krátkym tričko, ale sen sa stal skutočnosťou :D

Ok, večer o 18tej som si už prehodila aj mikinu, ale takýcto januárových dní by som vo svojom živote privítala viac :D

A. ♥
---------------------------------------------------------
Hey everyone !

Erazmus in Nitra has meaning! Who thought that the people who met on Erasmus would not meet, that is not true! Spanish students who met in Nitra, met again together half a year after Erazmus in Alicante and after a year and a half in Almeria.

Spanish students and me: D

And I found my love for Erazme, so everything has meaning and I'm grateful for every erasmus students :)

So we met 1.1.2018 in Almeria, where I don´t have the habit to wear a short t-shirt on the first day of January, but the dream has become a reality: D

Okay, in the evening I used also my sweatshirt, but I would like to welcome more January´s days like that one in my life: D

A. ♥


















Žiadne komentáre: