Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 26. decembra 2016

Christmas Eurodinner




 Ahojte !

Ako som už neraz spomínala, vymenila som školu v Košiciach za školu v Nitre.
V Košiciach som žila, dá sa povedať, prísny život. Niežeby niekto nadomnou stál a diktoval mi,čo mám robiť. Bola som prísna sama na seba. Posledné 3 roky boli o neustálom učení na UVLF(chémia,mikrobiológia), cvičení s trénerom, prísny jedálniček, párty raz za uhorský rok, skrátka išla som si tvrdo za svojím. Či to však bolo dobré na psychiku, to je už druhá vec. Postupne som upustila z jedálnička, trénera už tiež nemám, avšak cvičiť som neprestala. A verím, že ani nikdy neprestanem. Nejdem do extrémov, cvičím si pre radosť a dobrý pocit zo seba. Môj život na bakalárskom stupni vyzeral asi takto: cvičenie, jedálniček, učenie(fakt veľa), založenie blogu, fotenia, články, kreslenie portrétov, behávanie,skrátka - nikdy som sa nenudila. Ale makala.

Po štátniciach sa to však trochu zmenilo. Začala som si konečne užívať život. Nehovorím, že som so všetkým sekla. Stále v posilke makám, stále sa dobre učím. Avšak našla som akúsi rovnováhu.

No a priatelia? Partia? V Nitre som sa stala členkou ESN, kde sa vlastne staráme o erazmákov. Napríklad na týchto fotkách sme im pripravili vianočnú večeru, tak ako to my na SK máme zaužívané. Napraskali sa, zahrali s nimi nejaké hry, niektorí išli na afterpárty, niektorí nie, každopádne, bola zábava. A stále s nimi zábava je. 
Konečne si užívam nielen víkendy, ale celý týždeň.

Prajem Vám, aby ste aj Vy boli šťastní, usmievaví a mali kolo seba ľudí, ktorý Vám vyčaria úsmev na tvári :)


Majte pekný zvyšok dňa ! 

Vaša happy A. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey everyone !


As I wrote a lot of times, I changed my school in Kosice for the school in Nitra.
I had in Košice strict life. Not that anyone was above me and dictating to me what to do. Just I was strict on myself. The last three years I studied so hard on UVLF (chemistry, microbiology),I had hard training with my trainer, a strict diet, any party, nothing. But it wasn´t good for my psyche. I gradually dropped from the diet, I haven´t got a trainer, but I still go to the fitness centre. I'm not going to extremes, I lift for a happy and for feel good about myself. My life at bachelor level looks like this: training, diet, studying (actually a lot), founded the blog, photography, articles, drawing portraits, running, just - I never bored. But work hard.

After statesmen I changed my life a little bit. I finally started to enjoy life. I'm not saying that I am with all slashed. I still go to the gym, still study to the school. However, I found a kind of balance.

And friends?  I became a member of ESN in Nitra, where we take care about erasmus students. For example, in these photos we had prepared for Christmas dinner. We ate a lot, played with them some games, some people went to the afterparty, some not, however, it was fun. And still it is fun with them.
Finally, I enjoy not only weekends, but also the whole week.

I wish you a lot of funny moments woth your friends, a lot of beautiful moments with them. I hope that you will spend your time with people who will put a smile on your face :) 

Have a nice day!

Your happy A. :)






 Tenisky: Vans - Footshop, Tričko: H&M, Riflovka: DIY, Rifle: Tally Weijl, Tattoo choker: Asos

Žiadne komentáre: