Celkový počet zobrazení stránky

streda 20. júla 2016

Ríbezľový fitness cheesecake


Ahojte!

Už dlho som rozmýšľala, že spravím nejaký ten koláč, najlepšie jeho zdravú variantu. Čískejky sú dnes snáď všade, tak prečo si jeden nespraviť aj doma? :) Na internete je tých receptov naozaj veľa a ťažko povedať, ktorý je ten pravý. Tento recept je od top bikinárky Veroniky Guľášovej. Pred týždňom som bola na seminári, ktorý spolu s Martinou Sedlárovou organizovali v KE vo fitku, kde som chodievala takmer každý deň :) Nedalo mi to neísť si ich vypočuť a neľutujem. Čosi nové som sa naučila a aj možno vďaka tomuto semináru ma napadlo zrobiť tento cheesecake. Na jej fb stránke som si našla recept, trochu upravila podľa toho, čo sme doma mali/nemali a tu je výsledok :)

Potrebujeme:

Korpus
100 g piškóty 
2 pl jemné ovsené vločky 
 2 pl arašidové maslo  
1 pl kokosový olej
Suroviny vymixujeme a utlačíme na dno formy. Pečieme 10 min dozlatista.

Cesto
1 kg jemný odtučnený tvaroh
 1  jogurt fit and free 300 ml ( ja som použila sabi)
 8 vajec z toho iba 3 žĺtka
 1 odmerka proteín vanilková príchuť
sladidlo (ja som použila med)
 Všetko spolu ručne vymiešame a pečieme v rúre na 150 - 180° cca 1 hod a 10 min. 
Potom vyberieme z rúry a na vrch poukladáme ríbezle (alebo iné ľubovoľné ovocie), ktoré predtým umyjeme a odstopkujeme.

Želé 
Pripravíme si želé s vodou a sladidlom podľa návodu na obale. Mierne vychladnuté ho nalejeme na ovocie a necháme stuhnúť.


 Predtým ako som cesto dala do rúry

Potom ako som ho vybrala - dozlatista upečený :)

Ostopkovanie ríbezlí






Dobrú chuť :)
A.

Žiadne komentáre: