Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 12. mája 2016

Burgundy dress


Ahojte!

Opäť nastalo obdobie, kedy sa učím od vidím do nevidím a pravdupovediac je to jedno z najnáročnejších období v škole vôbec ( dobre, to som vravela, aj keď som sa minulý semester učila biochémiu, ale chápete, teraz je to chémia + mikrobiola a i.) Síce som už absolvovala štátnicu, 3 skúšky a obhajobu, ešte stále ma čaká jedna skúška a a štátnice č.2. Už len trochu zabojujem a budem mať konečne voľno, teda viac času venovať sa blogu a chodiť fotiť :) Ešte že som tieto fotky stihla nafotiť v predstihu, však ? :)

 Na sebe mám úžasné šaty z H&M-ka, ktoré aj napriek tou,že dokonale obťahujú postavu, nikdy nebudú vulgárne, keďže  ich dĺžka siaha tesne nad kolená :)






 Tenisky, okuliare: Vans - Footshop, Šaty: H&M, Koženka: Tally Weijl, Kabelka: F&F

Žiadne komentáre: