Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 17. apríla 2016

Prague


Ahojte,

Tak ! Konečne ! Konečne bola moja útla slovenská duša v Prahe ! :) Ach, bolo tam tak krásne :) Aj keď počasie nám skôr nadhadzovalo melancholickú náladu a spočiatku sa mi to nepozdávalo, s odstupom času tvrdím, že aj to malo svoje čaro :) Zaujímavé uličky, ľudia okolo mňa v klobúkoch a kabátoch, múzea, sochy a všetky tie veľkolepé veci mi k pochmúrnej Prahe tak trocha aj sedeli. Bolo to pekné a páčilo sa mi to, ale rada by som videla Prahu aj z tej druhej stránky. Slnko, labute, Stromovka, ľudia na Náplavke a Letná, to sú presne veci, ktoré som tam síce nezastihla , ale aspoň mám o dôvod viac sa tam znova vrátiť. Ževraj v lete na Letnej, s pivkom v ruke a krásnym výhľadom na Prahu sa nič nevyrovná ! :)

Bola som tam 3 dni a stihla som si pozrieť Vyšehrad, Petřín, Havlíčkovy Sady, Karlov most, Paládium, Kampu a párkrát ísť metrom opačným smerom :D

Praha je tak objavovateľná, že  raz tam ísť určite nestačí ! V lete bude dokonalý miestom na oddych po štátniciach, takže ja plány už mám :) A vy? 

Tak zatím !
A.

















Žiadne komentáre: