Celkový počet zobrazení stránky

utorok 4. augusta 2015

Centrum


Ahojte!

Dnešný deň som zablúdila do Prešova. Keď sa povie Prešov, poväčšina si predstaví hl.námestie, no málokto už pozná aj Sidliská navôkol ( nemyslím Prešovčanov a ľuďoch tam študujúcich :) ) Tak teraz si na fotkách môžte okrajovo všimnúť skatepark na SídliskuIII. 
Toto fotenie mi ostane zvlášť v pamäti, keďže sa okolo mňa pohybovalo veľmi veľa mladých ľudí, najmä skateboristov / stiek. Nemám to príliš rada - tie pohľady,že čo sa to tam deje :). Síce sa nepovažujem za introvertku, ale pri fotení som najradšj iba ja a fotograf (zopár ľudí mi tiež nerobí problém). Ale húfa ľudí, touž nie je moja šálka kávy. Ako to máte vy ? :)

Pripravte sa na menšiu záplavu fotiek :)
Tak zatím
A.











 Foto: Peter Basala

Rifle: Terranova, Tenisky, okuliare: Vans - Footshop

Žiadne komentáre: